De allerbeste kattenhengels en kattenspeeltjes!

Veel gestelde vragen

Verzendingen

  1. Wie doet jullie verzendingen?
    We werken samen met bpost voor België en PostNL. Dit betekent dat we dus ook hun tarieven en levertijden moeten hanteren. 
  2. Kan ik mijn verzending opvolgen?
    Ja! Je krijgt van ons een mail die je informeert over de status van de bestelling en je krijgt ook een ’track & trace’ code waarmee je je pakket gedetailleerd kan opvolgen. Je kan ook de status van jouw bestelling raadplegen als je een account hebt aangemaakt. 
  3. Wat zijn de verzendkosten?
    Deze worden deze berekend op basis van gewicht en starten vanaf € 6,40 voor België en € 9,20 voor Nederland.. Tijdens de check-out zie je de exacte verzendkost.  
  4. Is mijn pakketje verzekerd?
    bpost biedt standaard géén verzekerde verzending aan. Hoewel de kans dat er iets mis gaat met een getraceerde verzending klein is, kunnen we echter niet instaan bij een fout van bpost. Als er iets mis gaat, dienen we wel een klacht in bij hen. 
    Als je graag wilt dat de verzending verzekerd is, laat het ons dan weten bij het extra opmerkingenveld tijdens de check-out, of stuur ons mailtje.
  5. Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?
    Graag zelfs, zo kan ik je meteen beter leren kennen 🙂
    Het spreekt vanzelf dat je dan geen verzendkosten moet betalen.
    Je kan me bellen op +32 474 54 30 36 om een tijdstip vast te leggen. Mijn adres is: Grensstraat 19, 3581 Beverlo (België).
  6. Wanneer ontvang ik mijn pakketje?
    Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk jouw pakket te verzenden, gewoonlijk is dat binnen drie dagen maar vaak sneller. We zijn echter een familiebedrijf en kunnen dus niet ‘volgende dag thuis bezorgd’ garanderen. We hopen op jouw begrip hiervoor!
    Nadat wij het pakket aan de verzender hebben overhandigd, wordt het in de meeste gevallen de dag nadien bij jou geleverd. Je kan de status van jouw verzending controleren via de ’track & trace’ code.

Bestellingen

  1. Help! Er iets fout gelopen en ik heb het verkeerde besteld. De bestelling is nog niet verzonden.
    Stuur ons een mailtje naar info@dekatviseur.be of bel op +32 474 54 30 36 en we zetten het zo snel mogelijk recht en betalen het bedrag terug.
  2. Help! Er iets fout gelopen en ik heb het verkeerde besteld. De bestelling is al onderweg.
    Geen probleem. Weiger jouw pakket te ontvangen wanneer het je wordt aangeboden. Het pakket komt dan kosteloos terug naar ons en wij betalen het bedrag terug.
  3. Ik wens mijn bestelling om welke reden dan ook te annuleren. Kan dit?
    Natuurlijk. Bekijk bovenstaande stappen.

Betalingen

  1. Zijn de prijzen BTW inbegrepen?
    Ja, al onze prijzen zijn BTW inbegrepen. Wij zijn een detailhandel en leveren dus enkel aan particulieren.

      

  2. Via welke manieren kan ik betalen?
    Je kan bij ons via verschillende manieren betalen:

      – overschrijving: maak het bedrag over op onze rekening op naam van Benjamin Jacobs; IBAN BE08 9733 6890 8313 BIC ARSP BE 22
    Vermeld jouw ordernummer in het opmerkingsveld.

    –  Bancontact / Mister Cash
    –  iDEAL 
    – VISA / American Express

    De meerkosten van betalen met de kaart nemen we voor onze rekening.

     

  3. Is de betaling veilig? 
    Uiteraard. Wij werken met betalingsplatform Mollie. Betalingen gebeuren via een versleuteld systeem en is PCI-DSS level 1 gecertificeerd, een toonbeeld op het vlak van beveiligd betalen.

Bedenktijd & omruilen - retourneren

  1. Mijn bestelling is ontvangen maar ik twijfel of ik dit product wel wil, wat nu? 
    Wel, je hebt als klant 14 dagen bedenktijd die ingaat vanaf de levering, omdat je het product online hebt gekocht en dus niet ‘live’ hebt kunnen bekijken. Ben je niet tevreden met de aankoop? Dan moet je ons zowel op de hoogte stellen als het product binnen deze 14 dagen terugsturen. Het product moet in originele staat en verpakking zijn. 
    Indien het product in aanvaardbare staat terug komt, storten wij het bedrag terug. De verzendkosten kunnen we niet voor onze rekening nemen. Je kan het natuurlijk ook gewoon bij ons brengen.

    Ons retour adres is:
    de Katviseur
    Grensstraat 19
    3581 Beverlo (België)

     

  2. Mijn kat lijkt toch niet zo tevreden te zijn met het product..
    Ook hier geldt de ’14 dagen bedenktijd’. Je hoeft géén motief op te geven. Of nu jij of je kat niet tevreden zijn, maakt op zich niets uit. We betalen je het product natuurlijk terug maar hopen dat we jouw kat toch op een andere manier tevreden kunnen stellen!
    Let wel op, producten die gebruikssporen bevatten, kunnen we niet terug aannemen. Het product moet in originele staat en verpakking zijn.
  3. Ik wil het product omruilen voor een andere kleur/uitvoering van hetzelfde product of voor een ander product, kan dit?
    Dit kan zeker. We vragen je wel om het product dat je wilt omruilen in originele staat en verpakking te houden. Neem met ons contact via info@dekatviseur.be of bel naar +32 474 54 30 36 en we maken het snel in orde.

Defecten, schade & klachten

  1. Mijn product is defect afgeleverd of heeft zichtbare schade, wat nu? 

    Hoewel we het product niet zelf leveren, engageren we ons om jou tevreden te stellen. Stuur een mailtje naar info@dekatviseur.be binnen de 24 uur nadat je jouw product in ontvangst hebt genomen en voeg ook enkele foto’s van het defect of schade toe. We contacteren je dan zo snel mogelijk voor een passende oplossing. 

  2. Mijn product is defect gegaan, wat nu?
    Dat hangt er vanaf. Als het gaat om een nalatigheid van de fabrikant, valt jouw product binnen de wettelijke garantietermijn van twee jaar. Na die twee jaar vervalt helaas de garantie. Stuur ons in elk geval een mail naar info@dekatviseur.be en we bekijken hoe we het kunnen oplossen.
  3. Ik heb een klacht over …, waar ik hiermee terecht?
    Het liefst zien we tevreden klanten en katten. We luisteren daarom ook graag naar jouw klacht en we willen tot een goede oplossing komen. Contacteer ons en we bekijken het verder.

Verdere vragen

  1. Ik zou heel graag een bepaald product hebben maar ik vind dit niet bij jullie..?
    Contacteer ons en we zullen bekijken of het mogelijk is om jouw gewenst product in ons gamma op te nemen.
  2. Ik heb nog een vraag die ik hier niet heb teruggevonden.
    We willen graag op al jouw vragen antwoorden. Contacteer ons en je hoort ons snel!
  3. Hoe zit het met mijn privacy? En wat zijn de andere algemene voorwaarden betreft de webshop?
    Wij nemen privacy zeer ernstig. We houden enkel de gegevens bij die nodig zijn om de verwerking tot een goed einde te brengen. Je kan hier alles over lezen in onze Privacy Verklaring.
    Daarnaast kan je alle voorwaarden betreft de webshop terugvinden onder Algemene Voorwaarden Webshop.

Verzendkosten

Afhalen na afspraak in Beringen
Altijd gratis

Naar België
Gratis verzending vanaf € 85
– bpost vanaf € 6,40

Naar Nederland
Gratis verzending vanaf € 100
– PostNL vanaf €9,20